fredag 30 november 2007

Hårresande...


Hann inte uppdatera bloggen igår för Lotta bara öste skit på mig. Hann inte ens ta en bild på liraren. Men....Som ni ser så växer det så det knakar. Vågar man hoppas på en Phil Spector-frissa framåt jul kanske? Då får vi hoppas att liraren inte anammar Phils instabila temperament och börjar vifta med pistoler som han gjorde när han producerade Ramones på 70-talet.

Linjalen gör inte riktigt längden rättvisa. Antingen för att jag har hållit kameran snett eller att Lotta inte kunde hålla linjalen stadigt. Jag tror på det sistnämnda. 5,5 cm är det längsta strået i alla fall.

Nog om det. Nu är det ju fredag igen och man börjar bli lite orolig för hur han ska fixa helgen. Det funkade ju sist när jag lassade på rejält med vatten innan jag gick hem så jag kör samma taktik den här helgen.

Väl mött på måndag.

Inga kommentarer: