torsdag 22 november 2007

Ont i magen...

Nu kom jag ju på att det är fredag i morgon och då går man ju hem från jobb. I två dagar. Hur gör jag nu? Jag kan väl inte ta hem krasseliraren? Känns lite väl overkill.

Någon som har Bertil Svenssons nummer? Han borde kunna sånt här. Det gick dom säkert igenom dag 1 på blom-universitetet.

Jag gamblar och vräker på en deciliter vatten och ställer den i fönstret. Eller bryter jag ihop totalt i morgon och tar hem skiten. Hade ju varit snöpligt om detta äventyr tagit slut i ett fönsterbleck på Sydsvenskan efter 5 dagar. Nu när det finns en blogg och allt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

VI är många som med spänning följer Krasselirarens frisyrsutveckling. Ta hem honom hem! Han behöver dig och vi behöver honom på måndag. Dessutom kan du ju uppdatera bloggen över helgen. Jag kommer i alla fall inte kunna hålla mig till på måndag i all spänning och krasseyra. Måste kolla bloggen i helgen. By the way, har han något namn?

Mr Krasse sa...

Det lutar åt att han får följa med hem.

Namn?

Jag googlade på "soccer" och "krasse" och då dök det upp en lirare som hette Klaus Krasse.

Klaus blir det.